عکس نوعروسی که به دست مادرشوهرش کشته شد را ببینید+تصاویر

این پرونده در دادگاه عمومی بخش شیبکوه همچنان در دست بررسی است. یک منبع آگاه قضایی در رابطه با آخرین وضعیت این پرونده اظهار گرد: پس از انجام اقدامات قانونی و تأیید مرگ مغزی مقتول خانواده وی اعضای مقتول را اهداء کردند و متهم پرونده نیز جهت تفهیم اتهام جدید از زندان Prison فراخوانده شد.

وی با بیان این که در راستای اجرای قانون Law آیین دادرسی کیفری اقدامات لازم در جهت تعیین وکیل تسخیری برای متهم انجام شده است گفت: فرضیه های مختلفی در خصوص علت و انگیزه وقوع جرم Crime مطرح شده که تاکنون هیچ یک از فرضیه‌ها محرز نشده و به دستور مقام قضایی تا اثبات قطعی علل وقوع جرم تحقیقات را ادامه خواهد یافت.

این منبع آگاه اظهار داشت: متأسفانه فرضیه های غیر کارشناسی مطرح شده توسط برخی افراد روند تحقیقات پرونده را با کندی مواجه ساخته است.

وی از رسانه‌ها و افراد خواست تا پایان تحقیقات و قطعی شدن دلایل از هرگونه اظهار نظر غیر کارشناسی و گمانه زنی خودداری کنند.

7 دی ماه سال جاری مادرشوهری در بخش شیبکوه فسا با ساطور، عروس خود را مجروح کرد و باعث به کما رفتن این بانوی جوان شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در این زمینه گفت: با حضور افسران مجرب دایره جرایم جنایی پلیس Police آگاهی،محل حادثه Incident بررسی شد و پیراهن خونی در وسایل شخصی زن میانسال کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: این اقلام کشف شده و تحقیقات محلی، ظن ماموران به ارتکاب جرم توسط مادر شوهر را بیشتر کرد و وی را جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان مربوطه انتقال دادند.

به گفته این مقام پلیس،متهم در تحقیقات تکمیلی که منجر به تناقض گویی های وی شد،به مجروح کردن عروسش حین مشاجره لفظی اقرار کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟