به گزارش رکنا، سرگرد مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس Police فتا استان یزد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با مراجعه خانمی به نام م.ر که اهل یزد است به پلیس فتا و ارائه شکایت قضائی مبنی بر اینکه، شخصی در فضای مجازی  و در شبکه‌های مختلف اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت کرده است و اعلام کرد که از وی عکس و فیلم  دارد و می‌خواهد آن ها را پخش کند و چند نفر از دوستانش را نیز در فضای مجازی از این طریق نسبت به وی بدبین کرده و به آن ها نیز گفته که از وی عکس و فیلم دارد و قصد آبروریزی برای این خانم را دارد. در این راستا پرونده در پلیس فتا تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه شاکی در اظهارات خود اعلام کرده بود که این مزاحمت‌ها نیز در فضای حقیقی نیز ادامه داشته و با ریختن اسید  روی خودرو‌، شکستن شیشه منزل وی و ارتباط با چند نفر از دوستان شاکی، زندگی را برای وی سخت کرده است کارشناسان این پلیس روش‌های مختلفی برای مشخص شدن هویت متهم بکار بردند که با تلاش شبانه روزی کارشناسان این پلیس موفق به کسب شماره سیم کارت متهم شدند.
ابوطالبی ادامه داد: با بررسی سیم کارت متهم مشخص شد که این شماره فقط بر روی یک گوشی فعال شده است و تمامی مشخصات مالک آن نیزجعلی می‌باشد. ولی در روند بررسی شماره مورد نظر و اقدامات تخصصی از این طریق، ایمیل وی استخراج و هویت واقعی متهم کسب گردید، که با هماهنگی‌های قضایی متهم به هویت م.ر 56 ساله، بازنشسته و فوق لیسانس دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد.
رئیس پلیس فتای استان یزد در پایان گفت: با توجه به دستور مقام قضایی گوشی‌های متهم توقیف و در آزمایشگاه ادله این پلیس مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت. متهم در ابتدا بزه انتسابی را انکار که بعد از مواجهه شدن با ادله و مستندات استخراج شده توسط آزمایشگاه ادله دیجیتال این پلیس لب به اعتراف کرد که این خانم چند ماه پیش صیغه داماد بنده شده که دخترم متوجه این موضوع می‌شود و با وجود یک فرزند چهار ساله زندگیشان را به نابودی کشانده و باعث شده است که دخترم از دامادمان طلاق بگیرد و بنده نیز از این طریق خواستم که زندگی وی را نیز خراب کنم که متهم پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان یزد دلالت گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟