همسایه زنم را به کثافت کشید و من ...+عکس

بیست و هشتم مهر ماه سال  91 فریادهای گوشخراش زنی در یک از خیابان های قیامدشت پیچید. همسایه ها که از خانه شان بیرون دویده بودند دریافتند صدای فریاد از خانه یک زوج سالخورده به گوش می رسد. همسایه ها همان موقع مقابل در خانه این زوج رفتند اما کسی در را باز نکرد به همین خاطر با ماموران کلانتری 174 تماس گرفتند. ماموران پلیس Police پس از گشودن در خانه این زوج با جنازه کبود کبری 57ساله روبه رو شدند که با پیچیده شدن سیم برق دور گردنش خفه شده بود. ماموران در بازرسی خانه همچنین پیکر نیمه جان همسر کبری به نام علی اکبر را یافتند که در حمام با تیغ رگ دستش را زده بود. علی اکبر به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. این مرد65ساله که معجزه آسا زنده مانده بود در بازجویی ها به همسرکشی اعتراف کرد.

با توجه به ادعاهایی که از سوی این مرد مطرح می شد وی برای بررسی سلامت روانی اش به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند اگر چه وی به اختلال روانی ناشی از سوظن مبتلاست ولی هنگام ارتکاب جرم Crime جنون نداشته است.

با تایید سلامت روانی پیرمرد وی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیا ی دم برای وی حکم قصاص خواستند.

وقتی علی اکبر در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم اما از پنج سال قبل رفت وآمدهای کبری با زن همسایه بیشتر شد. زن همسایه مطلقه بود همسرم را از راه به در کرد. آنها هر روز صبح به بهانه قدم زدن از خانه بیرون می رفتند. من بارها از کبری خواسته بودم تا ارتباطش را با زن همسایه تمام کند اما قبول نمی کرد. گمان می کردم همسرم به من خیانت Cheat می کند و با یک مرد غریبه در ارتباط است. این فکر لحظه ای مرا رها نمی کرد و آرامش را از زندگی ام گرفته بودم.

وی ادامه داد: آخرین بار وقتی در غیاب فرزندانم ماجرای خیانت همسرم را مطرح کردم کبری قهر کرد و به خانه مادرش در شهرستان ازنا رفت. چند بار برایش پیغام فرستادم تا دست از لجبازی بردارد و به خانه برگردد اما قبول نکرد تا اینکه پسرم را برای برگرداندن او به شهرستان فرستادم. چند ساعت از بازگشت کبری به خانه نگذشته بود که بار دیگر با هم درگیر شدیم. او گفت که تحت تاثیر مصرف هروئین دیوانه شده ام و من که از شنیدن این حرف کنترل اعصابم را از دست داده بودم کابل برق را دور گردنش پیچیدم تا ساکت شود اما او خفه شد. من وقتی به خودم آمدم که همسرم جان سپرده بود به همین خاطر به حمام خانه رفتم و رگ دستم را زدم تا از این زندگی خلاص شوم.

وی در پاسخ به سوال قاضی Judge درباره رفتارهای مشکوک همسرش گفت: واقعا رفتار مشکوکی از همسرم ندیده بودم اما نمی دانم چرا فکر خیانت او مرا رها نمی کرد. این متهم درباره سابقه اعتیادش نیز گفت: 24سال بود که هروئین مصرف می کردم اما مدتی بود آن را ترک کرده بودم ولی از روزی که کبری قهر کرد مصرف دوباره هروئین را شروع کرده بودم تا شاید به آرامش برسم. من همسرم را دوست داشتم و 35سال با او زندگی کردم و هیچ وقت نمی خواستم او را بکشم.من حالا نزدیک به 70 سال سن دارم و برای مرگ آماده ام.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به درخواست اولیای دم علی اکبر را به قصاص محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟