بدبختی‌های او از ارتباط خیابانی با دختری دانشجو شروع شد. این‌ آشنایی به یک علاقه احساسی شدید و دوآتشه تبدیل شد.

می‌دانستم با دوستش به این طرف و آن طرف می‌رود، ولی هرموقع دراین‌باره چیزی می‌پرسیدم، مثل ریگ دروغ می‌گفت و فکر می‌کرد حرف‌هایش را باور می‌کنم. این اواخر خیلی بداخلاق شده‌بود. سرکوچک‌ترین بهانه‌ای کتکم می‌زد و تحقیرم می‌کرد.

خون دل می‌خوردم و چیزی نمی‌گفتم. نمی‌خواستم احترام او درحضور بچه‌ام خرد شود. تازه سنگ صبور پدر و مادرش هم شده‌بودم و اجازه نمی‌دادم پشت سر شوهرم حرفی به زبان بیاورند. خانواده خودم هم می‌دانستند که چه شان و احترامی برای شریک زندگی‌ام قائل هستم و چیزی نمی‌گفتند.

متاسفانه شوهرم توسط آن دختر دانشجو با زن دیگری آشنا شد و این ارتباط شوم به اعتیاد کشاندش. یک روز هم خبر آوردند  هنگام خلوت کردن با دختر دانشجو داخل خودرو  تصادف Crash کرده‌است. او در این حادثه، توانایی حرکتی‌اش را از دست داد و خانه‌نشین شد.

غرورش شکست و حالا خودش می‌گوید چوب خدا صدا ندارد. او را برای زیارت به مشهد آورده‌ام. حالش به هم خورد. می‌خواستیم به بیمارستان برویم که کنار خیابان دوباره یک موتور به او زد.

نگرانش هستم، چون خیلی دوستش دارم. خوشبختانه به‌خیر گذشت. امروز برای پیگیری تصادف، به کلانتری۴١ آمده‌ام. امیدوارم سایه‌اش همیشه روی سرمان باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

واژگونی مرگبار پراید در جاده علویجه اصفهان +تصاویر

4 میهمان ناخوانده دزد خانه‌های ویلایی رشت بودند+عکس

راز غافلگیری بچه پولدارهای تهرانی در بانک لو رفت

خودکشی پسر 15 ساله تهرانی

اعتراف‌های هولناک یک جوان آدم خوار + عکس

با چاقو دختر جوان را تهدید کردم و او ناچار به تسلیم شدو...

 

ترانه علیدوستی و بهناز جعفری به چه بیماری‌هایی مبتلا هستند؟ +عکس

این بازیگر معروف ایرانی برادر ناتنی گلشیفته و فرزند خوانده بهزاد فراهانی است +عکس

موتورسواری الناز شاکردوست وقتی مرغ و خروس ها را بار زده است! +عکس

 

کدخبر: 229167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟