شناسایی دو مرد ایرانی که قاتل مسلح تاجر ایرانی در فیلیپین هستند+تصاویر

به گزارش رکنا، تیرماه سال جاری مادری 20 روز از سرنوشت پسرش که در کشور فیلیپین زندگی می کرد بی اطلاع بود و هر چه منتظر ماند، کسی از پسرش خبری نیاورد و به همین خاطر به وزارت امور خارجه رفت و پیگیر پسرش شد.

مادر 75 ساله گفت: پسرم رضا که 54 سال دارد از 5 سال پیش برای زندگی به فلیپین رفت و هر روز با هم در تماس بودم اما از روز 23 خرداد ماه دیگر هیچ اطلاعی از او ندارم و هر چه به خانه و موبایلش زنگ می زنم کسی پاسخ نمی دهد.

بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی رضا کلید زده شد ودر این مرحله خاله و دایی رضا برای سرکشی به خانه خواهرزاده شان به فلیپین سفر کردند اما هیچ ردی از مرد گمشده در دست نبود تا اینکه آنها به سفارت ایران در فلیپین مراجعه کرده و در برابر تصاویر جسد های ناشناس قرار گرفتند و در میان این تصاویر جسد رضا که در کنار ساحل باتانگاس پیدا شده بود شناسایی شد.

تحقیقات نشان از آن داشت که رضا روز 23 خرداد ماه در کنار ساحل باتانگاس فلیپین هدف گلوله قرار گرفته است و چون هیچ مدرکی همراهش نبوده جسد مجهول الهویه را مدتی در سردخانه نگه داشته اند.

در این مرحله وقتی مشخص شد که رضا به قتل Murder رسیده است خانواده وی پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و بازپرس ویژه دستور داد تا جسد رضا به ایران منتقل شود و وی در ایران به خاک سپرده شد.

f5

مادر رضا که هنوز باور ندارد پسرش به قتل رسیده است برای تحقیقات پلیسی پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای ناحیه عنوان کرد که به 2 تن از دوستان پسرش در ماجرای قتل مظنون است.

مادر رضا درباره جزییات بیشتر این حادثه Incident به رکناگفت: پسرم لیسانس زبان انگلیسی را در ایران گرفته بود و پس از آن مدرک مهندسی اش را از کشور کانادا گرفت و سپس از کانادا به مالزی رفت تا کار تجارت را انجام دهد.

وی افزود: پسرم حدود 5 سال به تنهایی در منطقه مانیل کشور فلیپین زندگی می کرد و در کار ساخت و ساز مشغول بود و هر روز با هم در تماس بودیم و آخرین بار که با او صحبت کردم شنیدم که 2 تن از دوستان ایرانی اش قصد دارند زمین بزرگی را در نزدیکی ساحل به او نشان دهند که پسرم با سرمایه گذاری در آنجا یک هتل یا رستوران راه اندازی کند.

مادر رضا ادامه داد: پس از کشته شدن پسرم از ماموران پلیس Police فلیپین شنیدم که پسرم در همان ساحلی که با 2 مرد ایرانی قرار ملاقات داشته سوار بر ون سفید رنگی بوده است که پس از آن پسرم با 4 گلوله به قتل رسیده است و قاتلان با خالی کردن جیبش مدارک همراهش را با خود برده و سپس به خانه پسرم رفته اند و همه مدارکش را از داخل گاوصندوق به سرقت Stealing برده اند و نمی دانم عاملان جنایت Crime چه مقدار از پولهای پسرم را از حسابش برداشت کرده اند.

f3

در این مرحله بازپرس مدیر روستا با توجه به اینکه تحقیقات در پرونده نشان از آن دارد که آخرین بار رضا با 2 مظنون پرونده در تماس بوده و پول زیادی برای شروع کار به حساب یکی از مظنونان پرونده واریز کرده است.

بنا به این گزارش، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور دستگیری 2 مظنون پرونده را صادر کرد و تیمی از ماموران پلیس اینترپل برای تحقیقات تکمیلی و دستگیری عاملان جنایت تاجر ایرانی در فلیپین وارد عمل شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

f6

f2

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟