سارقان مسلح در سیدآباد چناران، با شلیک گلوله پلیس زمین‌گیر شدند

 سرهنگ” قربانعلی حیدرپور” در تشریح این خبر گفت: مأموران گشت پاسگاه انتظامی سیدآباد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو پیکان وانت و یک دستگاه سواری تیبا که در حاشیه جاده پارک شده بود،‌ مشکوک می شوند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: متهمان به محض مشاهده ماموران گشت، پس از تیراندازی بسمت پلیس، قصد فرار از محل را داشتند که با عکس العمل به موقع مأموران انتظامی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح یکی از آنان از ناحیه پا هدف قرار گرفت و دستگیر شد لاکن سایر متهمان با به جا گذاشتن خودرو تیبا به سرعت از محل متواری شدند.

سرهنگ حیدرپور با اشاره به این که خودرو تیبا که روز گذشته توسط همین افراد از شهر مشهد سرقت به عنف شده بوده به همراه تعدادی فشنگ کشف شد بیان داشت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی، بلافاصله یکی دیگر از متهمان را سوار بر یک دستگاه خودرو، شناسایی و در اقدامی ضربتی پس از مسافتی تعقیب و گریز با هدف قرار دادن لاستیک خودرو دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان به مقر انتظامی منتقل و در بازجویی فنی و در برابر مدارک و شواهد پلیس، به ۳ فقره سرقت های به عنف خرد و ۳ فقره سرقت به عنف خودرو از مشهد و چناران و تیراندازی به سمت پلیس‌ اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در پایان با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، دستگاه تولید برق خورشیدی، دستگاه جوش، دستگاه اینورتر مسروقه از متهمان، گفت: همدستان این ۲متهم نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان و کشف دیگر اموال مسروقه و جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

کدخبر: 739816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟