کشف ۶ تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس

به گزارش رکنا؛ به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۶ تن پیاز زعفران قاچاق را که غیرمجاز حمل می‌شد، کشف کردند و ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی فردوس بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انبار احتکار روغن موتور و ضد یخ لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هم از کشف انبار احتکار روغن موتور و ضد یخ ب ه ارزش پنج میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ جواد بخشی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با دریافت اخباری مبنی بر احتکار انواع روغن موتور و ضد یخ در یک انبار در شهرستان بیرجند، موضوع را پیگیری کرده و در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات همه‌جانبه و اطمینان از صحت موضوع همچنین شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی با مقام قضایی از این مکان بازرسی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از انبار شناسایی‌شده، انواع روغن موتور و ضد یخ احتکاری را کشف کردند که ارزش این کالاها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه پنج میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد گفت: شهروندان به محض اطلاع از هرگونه فعالیات‌های اقتصادی غیرمجاز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 833995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟