۴ پاتوق مواد مخدر در استان خراسان جنوبی پلمب شد

 سردار ناصر فرشید اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 بیرجند در عملیاتی ضربتی 4 پاتوق مواد مخدر را پلمب و 13 خرده فروش مواد مخدر و یا معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأمورن کلانتری 11 شهرستان بیرجند در پی خبرهای مردمی مبنی بر راه‌اندازی چند پاتوق استعمال مواد مخدر در حوزه این کلانتری که موجب نارضایتی شهروندان شده است، موضوع را پیگیری کردند و مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی 4 پاتوق و محل استعمال مواد مخدر را در چند نقطه شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی بازرسی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هم در یک عملیات مشترک پلیسی با تکاوران 103 دهسلم از یک سواری پژو، 719 کیلو و 750 گرم تریاک کشف و 3 متهم را دستگیر کردند.

فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان در عملیات مشترک با ماموران یگان تکاوری 103 دهسلم، هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان یک سواری پژو 405 را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده پژو پس از مشاهده مأموران پلیس متواری شد که مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم خودرو را متوقف و در بازرسی از سواری پژو، 719 کیلو و 750 گرم تریاک کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در ادامه این عملیات یک موتورسیکلت که راه پاک کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود را نیز شناسایی و توقیف کردند.

فرشید با اشاره به این که مأموران در این زمینه یک خودرو و یک موتورسیکلت توقیف و 3 متهم دستگیر کردند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی گفت: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از سواری سمند سرقتی در محور بیرجند-قاین 218 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرشید اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بیرجند-قاین به یک سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: مأموران سواری سمند را متوقف و بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو 218 کیلوگرم تریاک کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در ادامه عملیات یک سواری پژو 405 را در ارتباط با سواری سمند حامل مواد مخدر شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده پس از مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و 2 سرنشین آن دستگیر شدند.

وی با بیان این که در استعلام انجام شده از سامانه های پلیس، هر 2 خودروی توقیف شده سابقه سرقت دارند و یکی از متهمان دستگیر شده نیز از سارقان سابقه‌دار است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

کدخبر: 737388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟