یک تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش رکنا، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۵۳ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۳۰ لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز ۷۱ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری ۸۰ سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۸۴ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

وی بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۶۰ خودرو و ۸۱ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

کشف ۳۰۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک کامیون

سردار فرشید همچنین از کشف ۳۰۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون در شهرستان خوسف خبر داد.

وی گفت: مأموران یگان امداد شهرستان خوسف هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون ۳۰۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه راننده کامیون را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری مردم در این زمینه با نیروی انتظامی تداوم یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟