کشف 81 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در اراک

به گزارش رکنا، سرهنگ سپهوند افزود: روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در انجام تحقیقاتی، از نگهداری غیرمجاز تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یکی از شرکت‌های صنعتی شهرستان اراک مطلع شده و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: مأموران پس از شناسایی این شرکت صنعتی و با هماهنگی با مرجع قضائی و در معیت کارشناس اداره برق شهرستان، در بازدید از این محل موفق به کشف تعداد ۸۱ دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

کشف دستگاه های ماینر به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در اراک

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی دستگاه‌های کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بیان کرد: در این عملیات متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او با تأکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور، از مردم خواست تا در صورت مشاهده این قبیل جرائم، از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن برای برخور‌د قاطع و بهنگام با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟