باران و سرما در انتظار مازندران

به گزارش رکنا ، اداره کل هواشناسی مازندران روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که سامانه بارشی و سرد از چهارشنبه شب 10 اردیبهشت وارد مازندران می شود و در این روز مردم استان در ارتفاعات شاهد رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ خواهند بود.

جمعه صاف تا نیمه ابری برای مازندرانی ها

این شرایط جوی تا اواخر وقت پنجشنبه در مازندران ادامه خواهد یافت، ولی پیش بینی شده است که شهروندان در روز جمعه آسمانی صاف تا نیمه ابری را تجربه خواهند کرد.

با توجه به شرایط فصلی ، رگباری بودن بارشها و اشباع بودن زمین با توجه به بارش های اخیر ایجاد روان آب سطحی بصورت محلی دور از انتظار نیست.

شنبه مازندران نیمه ابری است

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت که آسمان استان برای روز شنبه 13 اردیبهشت نیمه ابری، ازاواخر روز ابری بتدریج با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: هوای استان برای روز یک‌شنبه 14 اردیبهشت نیمه ابری تا ابری همراه با رگبارورعدوبرق پراکنده، از شب با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می شود.

افزایش محسوس دما در روزهای دوشنبه و سه شنبه

احمد اسدی گفت: مازندران در روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 اردیبهشت هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟