دردسر حمله خرس به خانه یک مرد تنها + فیلم
حجم ویدیو: 6.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

ورود خرس به خانه صاحبخانه را شوکه کرد و با اسلحه به جان خرس افتاد.

به گزارش رکنا ، یک مرد اهل کالیفرنیا که در خانه اش مورد حمله خرس قرار گرفته بود با شلیک به این حیوان موفق شد از مرگ فرار کند. در این حادثه که پنجشنبه شب رخ داد یک مرد اهل مایِرز در منطقه اِل دورادو با ورود ناگهانی یک خرس وحشی به خانه اش مواجه شد. بنا به اعلام کلانتر اِل دورادو، این خرس پس از شلیک گلوله صاحبخانه به داخل جنگل فرار کرد. هنوز مشخص نیست آیا این ساکن محلی در این حادثه دچار جراحت شده است.

زخمی شدن شدید خرس توسط مرد آمریکایی

روز بعد از حادثه ماموران حیات وحش محلی این خرس را که شدیدا مجروح شده بود پیدا کردند. بررسی‌های انجام شده توسط پلیس محلی نشان می‌دهد که اقدام صاحبخانه در شلیک به خرس قانونی بوده و برای دفاع از خود دست به این اقدام زده است. این در حالی است که بنا به گفته افراد محلی، پرسه خرس‌ها در این منطقه عادی شده و گردشگران مقصر اصلی این پدیده هستند.

پرسه زدن خرس ها در خیابان های آمریکا

«تیلور برادفورد، یک ساکن محلی در این باره به KGO گفت: «بسیاری از افرادی که ساکن این منطقه نیستند هنوز متوجه نشده اند که نباید زباله خود را در طبیعت رها کنند. این عامل جذب خرس‌ها به این منطقه شده است.» وینسنت ویدال، یکی دیگر از افراد محلی در این باره گفت: «بازدیدکنندگان می‌آیند و زباله‌های خود را رها کرده و می‌روند و خرس‌ها نیز پس از رفتن آن‌ها احساس راحتی کرده و در خیابان‌های ما پرسه می‌زنند.»

کدخبر: 701522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟