واژگونی خودروی سواری در بزرگراه امام علی(ع)+ عکس

واژگونی نیمه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه امام علی(ع) مصدومیت راننده خودرو را در پی داشت.

به گزارش رکنا، در پی وقوع این حادثه رانندگی در بزرگراه امام علی(ع) و تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 23 را ساعت 23:25 شب گذشته به محل حادثه اعزام کرد.

محمد حیاتی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با یک سرنشین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) درحال حرکت بود که به علت نامعلومی با موانع حاشیه بزرگراه برخورد کرد و به صورت واژگون بر روی سقف متوقف شد.

وی ادامه داد: تنها سرنشین خودرو که یک مرد بود قبل از رسیدن نیروهای عملیات توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بود.

حیاتی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کردند و همچنین شخص مصدوم توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات خودرو را با استفاده از ابزار مخصوص نجات به حالت اولیه باز گردانده و پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح بزرگراه از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودرو را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کدخبر: 700277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟