تصادف شاخ به شاخ موتور با پژو در اتوبان امام علی تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی، رییس اداره تصادف ات پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت 17:00 بعدازظهر روز گذشته با وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راکب موتورسیکلت به علت حرکت در مسیر خلاف جهت به صورت شاخ به شاخ با یکدستگاه سواری پژو که در مسیر صحیح خود تردد می کرده برخورد می نماید .

او بیان کرد: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت به بیمارستان منتقل شد.

او در خصوص این حادثه گفت : در این تصادف راکب موتورسیکلت که به صورت خلاف جهت و در مسیر غیر مجاز در حال حرکت بوده نسبت به سواری پژو مقصر در این حادثه می باشد .

مومنی بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

او از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از حرکت در مسیر خلاف جهت جدا خودداری نموده و از سرعت و سبقت مخصوصا در مواقع تاریکی هوا که دید راننده محدود می گردد جدا خودداری نمایندو در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟