تصادق خودروهای سواری در آزادراه تهران-قم / یک زن زخمی شد + عکس ها

تصادف شدید سه دستگاه خودروی سواری در آزادراه تهران-قم مصدومیت بانوی میانسال را در پی داشت.

به گزارش رکنا، ساعت 21:12 دقیقه شب گذشته شهروندان در پی تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه قم به سمت تهران مقابل تیر روشنایی شماره 162 خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 را به محل حادثه اعزام کرد.

اسماعیل اکبری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری ریو، یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی سواری MVM به علت نامعلوم با یکدیگر برخورد کرده بودند که در پی وقوع این حادثه راننده سرنشین خودروی MVM که بانوی 48 ساله ای بود دچار آسیب دیدگی شده و در داخل خودرو محبوس شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودروها کرده و پس از انجام اقدامات اولیه در ثابت نگه داشتن شخص محبوس شده، با حضور عوامل اورژانس شخص را از کابین خودرو به بیرون منتقل کردند.

اکبری تصریح کرد: مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان نیز پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل خودرو ها به عوامل پلیس راهور جهت بررسی علت وقوع این حادثه، به عملیات خود خاتمه دادند.

کدخبر: 700001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟