بی احتیاطی راننده ساینا راکب موتورسیکلت را راهی بیمارستان کرد/ در تهران رخ داد

احسان مومنی در خصوص این خبر عنوان کرد: ساعت ۰۷:۵۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر وصال – ایتالیا به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: راننده ساینا که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با موتورسیکلت برخورد و راکب آن را نقش بر زمین می‌نماید.

به گزارش رکنا، وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۶ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه بشدت مصدوم می‌شود و با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می‌گردد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۶ پلیس راهور فاتب مشخص گردید، راننده ساینا به علت عدم توجه به جلو مقصر این حادثه می‌باشد.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۴۸ انقلاب شد.

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.

کدخبر: 699952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟