تصادف هولناک موتور با پراید در تهران

 سرهنگ "احسان مومنی" ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 14:30 ظهر دیروز، در مسیر جنوب به شمال امام علی ( ع ) بعد از جانبازان یک دستگاه موتورسیکلت به علت سرعت زیاد به شدت با سواری پراید تصادف می نماید.

به گزارش رکنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب ادامه داد : راکب موتورسیکلت پس از این برخورد به شدت با زمین برخورد کرده و مصدوم می گردد .

مومنی گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف و با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت .

این مقام انظتامی بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال داد.

وی افزود : علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد از سوی راننده پراید بوده که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردیده است .

مومنی از رانندگان خواست تا از عجله و شتاب در حین رانندگی خودداری نمایند و با رعایت قوانین و مقررات و احترام به قانون سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟