تصادف شدید بین کامیونت و موتورسیکلت

سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید کامیونت با موتور سیکلت در خیابان دماوند محدوده سازمان آب و مصدوم شدن راکب موتورسیکلت در این حادثه خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت : به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه در ساعت 08:45  صبح امروز در مسیر خیابان دماوند محدوده سازمان آب   ،  یکدستگاه کامیونت بعلت عدم توجه به جلو ،  به شدت با یکدستگاه موتورسیکلت  که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد  مینماید .

وی  ادامه داد : تیم کارشناس  منطقه 4  پلیس راهور فاتب بلافاصله  در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف  به بررسی  صحنه حادثه پرداخته  و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند .

وی بیان داشت : در این برخورد شدید موتورسیکلت متلاشی می گردد و راکب آن نیز بشدت دچار آسیب و مصدوم می گردد که با حضور به موقع عوامل اورژانس در محل به نزدیکترین محل درمانی منتقل گردید .

وی به رانندگان توصیه کرد :  در حین رانندگی تمام توجه و حواس رانندگان می بایست به جلو واطراف  و حرکت خودروها باشد به نحوی که ایستادن و توقف خودروهای مقابل را متوجه شوند و  حتما به محض خراب شدن وسیله نقلیه از علایم اطلاع رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده نمایند به نحوی که دیگر رانندگان با دیدن علایمی که شما به کار برده اید متوجه خرابی خودرو شوند و به موقع بتوانند عکس العکمل نشان داده و خودروی خود را به لاین کناری  با ضریب اطمینان بالا  هدایت  و یا توقف کامل نمایند تا حادثه ای برای کسی  مانند این تصادف ناگوار پیش نیاد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟