بلایی که موش ها سر یک جنازه آوردند + عکس

موش ها خانواده یک متوفی را در هندوستان شوکه کردند. صورت یک متوفی توسط موش های بیمارستان خورده شد.

یک خانواده در هند حین تحویل گرفتن جسد متوفی خود با صحنه عجیب خورده شدن جسد توسط موش ها مواجه شدند.

به گزارش رکنا ، خورده شدن جنازه یک زن هندوستانی در سردخانه بیمارستان غیردولتی در این کشور خبرساز شده است. بنا به ادعای خانواده متوفی که هویتش «سانداری» اعلام شده، صورت این زن ۶۵ ساله توسط موش‌ها در سردخانه بیمارستان خورده شده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی خانواده متوفی روز چهارشنبه و هنگام تحویل جنازه خود از سردخانه بیمارستان متوجه این اتفاق شدند.

بلایی که موش ها سر متوفی آوردند

بنا به این گزارش بستگان قربانی حین تحویل جنازه متوجه جراحت صورت وی شدند که گونه و بینی قربانی توسط موش‌ها خورده شده بود. این زن چند روز قبل از این حادثه به علت ناراحتی قلبی در یک بیمارستان غیردولتی در منطقه «پاتامبی» واقع در ایالت جنوبی کرالا هند بستری شده بود که جانش را از دست داد.

صورت جنازه توسط موش‌ها در سردخانه خورده شد

یکی از بستگان این زن در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی گفت: «پس از مرگ سانداری از آنجا که ما جایی در خانه برای نگهداری جنازه او نداشتیم از بیمارستان درخواست کردیم تا جنازه در بیمارستان بماند. مسئولان بیمارستان جنازه را به سردخانه منتقل کرده بودند، اما روزی که ما برای تحویل جنازه رفتیم صورت سانداری پوشیده شده بود. وقتی علت را جویا شدیم، به ما گفتند که صورت جنازه توسط موش‌ها در سردخانه خورده شده است.»

پس از انتشار این خبر «وینا جورج»، وزیر بهداشت کرالا از یک مامور بهداشت پالاکاد خواست تا در این باره گزارشی را تهیه و برای او ارسال کند. بنا به این گزارش این مامور بهداشت به بیمارستان مراجعه و گزارشی را تنظیم کرده است. این گزارش برای وزیر بهداشت ایالتی ارسال و قرار است در این باره تصمیم گیری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟