عکس های کارگاه مجسمه سازی که در آتش سوخت/ در مسعودیه رخ داد

ساعت ۲۳ شب گذشته پس از مطلع شدن ستاد فرماندهی آتش نشانی از آتش گرفتن این کارگاه واقع در شهرک مسعودیه ، ده مسگر آباد بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۵ و ۳۷ به همراه تانکر آب را به عنوان پشتیبانی به محل مذکور اعزام کرد.

به گزارش رکنا، رضا مجریانی معاون عملیات منطقه ۸ سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: ساختمانی دو طبقه با زیربنای حدود ۱۰۰ متر مربع با کاربری کارگاه مجسمه سازی و دپوی مقداری پوشال و علوفه خشک به دلیل نامعلومی طعمه آتش سوزی شد به طوری که کاملاً شعله ور بود و هر لحظه نیز امکان سرایت آتش به ساختمان های مجاور وجود داشت.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با اولویت بندی برای نجات و خارج کردن محبوس شده احتمالی، به سرعت با تجهیزات و سر لوله آب آتش نشانی وارد ساختمان شدند که پس از بررسی و جستجوی محل حادثه مشخص شد ساکنان یا حاضرین در محل قبل از رسیدن تیم امدادی موفق به خروج از داخل کارگاه مشتعل شده بودند.

معاون منطقه 8 عملیات آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با جلوگیری از سرایت شعله های آتش به ساختمان های مجاور، سرانجام این آتش سوزی را در همان محل حادثه کنترل و خاموش کردند.

مجریانی تصریح کرد: پس از تخلیه اجناس نیم سوخته به خارج از ساختمان و همچنین اطمینان از عدم وجود هرگونه شعله پنهان، دودهای انتشار یافته را از داخل ساختمان این کارگاه به بیرون تخلیه کردند.

شایان ذکر است بررسی علت بروز این حادثه بر عهده کارشناس منطقه قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟