نجات 15 نفر در آتش سوزی خانه مسکونی در تهران + عکس ها

به گزارش رکنا، ساعت 17:02 دقیقه روز گذشته، طی تماس شهروندان مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 67 و 1 به همراه گروه امداد و نجات 1 و خودروهای پشتیبانی، تشک نجات و نردبان هیدرولیکی را به محل حادثه واقع در خیابان وحدت اسلامی، بازارچه طرخانی روانه کرد.

علی اصغری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص اظهار داشت: یکی از واحدهای مسکونی به مساحت 70 متر مربع در طبقه چهارم یک ساختمان 4 طبقه مسکونی به دلیل نامشخصی دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به خروج دود زیاد از طبقات ساختمان، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به دستگاه تنفسی و تجهیزات حفاظت فردی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله های آتش پرداختند و توانستند آتش سوزی را درهمان واحدمسکونی مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

 این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: گروه دیگر از آتش نشانان برای یافتن نفرات گرفتار به جستجو در طبقات مشغول شدند و خوشبختانه توانستند 15 نفراز ساکنان را به سلامت به بیرون از ساختمان و محل امن انتقال دهند.

اصغری ادامه داد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی ولکه گیری کامل آن، به وسیله فن های فشار قوی، دود های انتشار یافته در ساختمان را به بیرون تخلیه کردند.

وی اعلام کرد که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟