سقوط مرگبار کارگر ساختمانی از ارتفاع+ عکس ها

به گزارش رکنا، کارگران این ساختمان در حال ساخت بلافاصله پس از سقوط یکی از کارگران از ارتفاع برای درخواست کمک با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:43 شب گذشته زنگ ایستگاه18 را به صدا درآورد و نیروهای آتش نشانی این ایستگاه به همراه گروه امداد و نجات 18 را به محل حادثه در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد) اعزام کرد.

محسن مقدم فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه ابراز داشت: یک کارگر ساختمانی به هنگام کاردر یک قطعه زمین گودبرداری که در مرحله اجرای پی ساختمان و فونداسیون بود، به علت نامعلومی از بلندی سقوط کرد.

وی با اشاره به آسیب دیدگی وی از قسمت پای چپ، ادامه داد: آتش نشانان با همکاری نجاتگران این سازمان پس از تثبیت مصدوم بر روی برانکارد، او را به خارج از محل گودبرداری انتقال داده و سپس دراختیار عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه گذاشتند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، تصریح کرد: کارگر مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

عک

کدخبر: 695946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟