مرگ مرد اصفهانی بعد از قطع دست وحشتناک!

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی گفت: سرعت و شتاب بی مورد جان راننده سی ساله«ام وی ام» را که روز گذشته به قطع دست منجر شده بود، گرفت.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به سانحه رانندگی در روز گذشته اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۳۰ دیروز، بر اثر برخورد یک دستگاه سواری «ام وی ام» با گاردریل های کناری روگذر پل چمران و برخورد با خودروی تاکسی به علت شدت تصادف دست راننده خودروی ام وی ام قطع شد و امروز این فرد در بیمارستان جان باخت.

وی افزود: علت تامه تصادف تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری «ام وی ام» توسط کارشناسان پلیس راهور تشخیص داده شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با شروع فصل تابستان عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئنه به دلیل خلوتی معابر و کوچه ها افزایش می یابد که یکی از مهمترین عوامل بروز تصادفات رانندگی محسوب می شود.

رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان

وی اضافه کرد: سرعت مطمئنه عبارت است از سرعتی که یک راننده اتخاذ می کند تا در زمان خطر و احتمال بروز تصادف توان کنترل وسیله نقلیه خود را داشته باشد و از سانحه جلوگیری کند که این سرعت مقداری از سرعت مجاز در معابر کمتر است.

سرهنگ محمدی توضیح داد: حرکت با سرعت مطمئنه برای رانندگان کم تجربه، رانندگی در شرایط جوی نامناسب مانند لغزندگی جاده و در زمانی که دید راننده محدود است الزامی است.

وی افزود: سرعت مطمئنه سرعت کنترل شده ای است که راننده وسیله نقلیه با توجه به شرایط روحی و جسمی خود، شرایط راه و وسیله نقلیه، شرایط جوی، روشنایی، شرایط زمانی و در نهایت شرایط مکانی برای مسیر حرکت اتخاذ می کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس راهور درخواست دارد که افراد با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی در معابر شهری کنند؛ چراکه رعایت این مهم به حد زیادی می تواند از بروز تصادفات و بروز ترافیک و بی نظمی در استان اصفهان جلوگیری کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 692530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟