تخم مرغ دزدی یک پلیس در خیابان / اخراج شد + فیلم
حجم ویدیو: 7.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش رکنا، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئوی تخم مرغ دزدی یک افسر پلیس!

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی هند تبدیل به ویدئویی پربازدید شد تا جایی که مقامات ارشد پلیس هند مجبور به واکنش در مورد آن شدند.

دزدیدن تخم مرغ توسط افسر پلیس در خیابان

در این ویدئو «پریتپال سینگ»، مامور پلیس هندوستانی اقدام به دزیدن چند تخم مرغ از روی یک درشکه پارک شده در خیابان می‌کند. این اتفاق در یکی از خیابان‌های شهر «فاتحگرا صاحب» در ایالت پنجاب رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این مامور پلیس در حالی که در مقابل درشکه ایستاده چند تخم مرغ را برداشته و در زیر یونیفرم خود پنهان می‌کند. این ویدئو توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شد. پس از انتشار گسترده این ویدئو، اداره پلیس پنجاب به آن واکنش نشان داد. طبق اعلام اداره پلیس پنجاب در توئیتر، این مامور از کار معلق شده و قرار است تحت محاکمه قرار بگیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟