آتش سوزی تانکر حامل بنزین در آزادراه ساوه + عکس

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: آتش گرفتن خودروی حامل سوخت بنزین در جاده همدان به ساوه ۲ ساعت بخشی از مسیر این آزاد راه را مسدود کرد.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: خودروی سنگین ۱۰ چرخ حامل سوخت بنزین در فاصله ۷۵ تا ۸۰ کیلو متری همدان دچار سانحه آتش سوزی شد و با تلاش فراوان آتش نشانان در کمتر از دو ساعت حریق آن خاموش و جاده پاک سازی شد.

او با بیان اینکه این خودرو بر اثر درگیر شدن لنت با چرخ ابتدا دچار آتش سوزی لاستیک‌ها شده است، افزود: راننده بعد از متوجه شدن مشکل لنت‌ها و چرخ از خودرو پیاده شده است و قصد داشت با کپسول آتش نشانی موجود در خودرو آتش را مهار کند که موفق نشد و آتش به مخزن بنزین سرایت کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان می‌گوید: با افزایش آتش در خورو به سرعت نیرو‌های آتش نشانی به محل اعزام دشند و جاده آزاد راه همدان - ساوه به خاطر خطر آتش سوزی مخزن بنزین از ساعت ۵ تا ۷ عصر در مسیر اصلی بسته شد و رانندگان به جاده قدیم همدان - ساوه هدایت شدند.

عزیزی بیان کرد: در این حادثه آتش سوزی هیچ تلفات جانی و جرحی نداشتیم و بعد از خاموش شدن خودرو آن را به منطقه بیرون از جاده انتقال دادیم و مجدد مسیر آزاد راه بازگشای شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟