آتش در اتاق خواب خانه یک خانواده تهرانی

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بادریافت این خبر بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 8، 85 و گروه امداد و نجات یک به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه تنفسی را در ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته به خیابان خیابان امام خمینی، کوچه ایمانی روانه کرد.

محمود شکیبافر افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم دود زیادی از طبقه دوم ساختمان 5 طبقه مسکونی بیرون میزد.

وی افزود: پس از ورود آتش نشانان به داخل ساختمان مشخص شد که یکی از واحد های مسکونی طبقه دوم از قسمت اتاق خواب آتش گرفته و همچنین دود زیادی از آن مکان درحال انتشار به قسمت های دیگر ساختمان است.

شکیبا فر تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع گاز و برق ساختمان مربوطه، به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی پرداخته و شعله های آتش را مهار وخاموش کردند.

این افسرآماده آتش نشانی ادامه داد: همزمان گروهی دیگراز آتش نشانان برای نجات محبوسین احتمالی در واحد ها و طبقات وارد ساختمان شدند که خوشبختانه همه ساکنان ساختمان درهمان لحظات اولیه وقوع این حادثه، ساختمان را ترک کرده بودند.

وی درپایان اعلام کرد که علت وقوع این آتش سوزی از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه درحال پیگیری و بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟