آتش سوزی  یک بانک در غرب تهران!

به گزارش رکنا، حدود ساعت 20:30 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی پس اعلام این حادثه از طرف شهروندان به سامانه 125، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 85 و 8 و گروه امداد و نجات 1 به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی را به خیابان قصرالدشت روانه کرد.

علی زارع رییس ایستگاه 85 سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهارداشت: آتش نشانان با رسیدن به محل آتش سوزی مشاهده کردند که از طبقه فوقانی ساختمان بانک که 50 مترمربع وسعت داشت، دود و شعله زیادی خارج می شود.

عملیات خاموش کردن آتش سوزی

 وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از نردبان دستی از طریق نمای ساختمان به کانون آتش در طبقه دوم آن نزدیک شده و مشغول عملیات خاموش کردن آتش سوزی شدند.

زارع افزود: گروه دوم هم به طور همزمان درحضور عوامل حراست بانک درب شعبه را باز کرده و از طریق طبقات با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش پرداختند وهمچنین آنان مشغول جستجوی محبوسین احتمالی در داخل ساختمان شدند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی با تلاش آتش نشانان به سرعت مهار و کاملا خاموش شد و همچنین از سرایت آتش به طبقات و نیز بخش های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

وی با اعلام این که علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است، اضافه کرد: این حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشت ولی خسارات مالی زیادی بر جای گذاشت.

 
کدخبر: 679706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟