تصادف  تاکسی با موتورسیکلت در بزرگراه نواب  + عکس

سرهنگ احسان مومنی از تصادف شدید  تاکسی با موتور سیکلت و مصدوم شدن  راکب موتور بر اثر این برخورد در بزرگراه نواب خبر داد .

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 06:55 صبح امروز در مسیر جنوب به شمال نواب قبل از پل کمیل یک دستگاه تاکسی به علت عدم توجه به جلو و تغیر مسیر ناگهانی با یکدستگاه موتورسیکلت به شدت برخورد می نماید .

وی گفت : پس از این برخورد موتور و راکب موتورسیکلت به شدت به زمین برخورد می نمایند و در این حادثه دست راکب موتورسیکلت به شدت مصدوم می گردد .

وی افزود : برخورد و تصادف این دو وسیله از یکسو و درگیری و جر و بحث این دو راننده از سوی دیگر باعث جلب توجه دیگر رانندگان و توقف و مکث آنها برای دیدن این درگیری باعث کندی حرکت و ترافیک در ابتدای صبح امروز در محدوده بزرگراه نواب گردید .

مومنی گفت : عوامل کارشناس پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند .

وی افزود : با حضور به موقع تیم اورژانس این راکب موتورسیکلت به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد .

مومنی به رانندگان توصیه کرد : حتما در حین حرکت تمام حواس خود را به جلو معطوف دارند و از انجام اقداماتی که باعث حواس پرتی و بر هم خوردن حواس راننده شود جدا خودداری نمایند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟