سبک جالب زندگی یک زن آلمانی در صحرای مصر + فیلم
حجم ویدیو: 16.82M | مدت زمان ویدیو: 00:02:41

به گزارش رکنا، این زن عاشق مراقبه و شن‌های کویری است، بنابراین اتاق‌های خود را به سبک بادیه نشینی از آجر‌های گلی و برگ نخل در وسط صحرای مصر ساخته تا هر زمستان برود.

«فریدل براون» یک زن ۷۲ ساله آلمانی ۳۵ سال پیش عاشق این مکان موسوم به اردوگاه «بئر الجبل» شد بنابراین تصمیم گرفت تا آنجا که ممکن است در این محیط حضور داشته باشد.

زن خارجی با کمک مالک اردوگاه که بخشی از فضای خالی املاک خود را به او اختصاص داد، آرزوی خود را برآورده کرد و دختر و همسر خود را در سال ۲۰۰۵ به خانه‌ای جدید در دل صحرا دعوت کرد.

بادیه نشینی یک زن آلمانی در صحرای مصر

این زن که مربی مدیتیشن است درباره این تصمیم خود گفت: اگر فراموش کنیم که بخشی از طبیعت هستیم، در معرض خطر قرار می‌گیریم بنابراین خوب است که انرژی طبیعت را به یاد بیاوریم که برای غلبه بر محدودیت‌های زندگی به آن نیاز داریم و در این زمان اکنون طبیعت به ما می‌گوید که از ما قوی‌تر است.

او در زمینی به مساحت پنجاه هکتار خانه اش و یک چشمه آب گرم گوگردی زیرزمینی را ساخته است و از بازدید کنندگان به ویژه گردشگران آلمانی پذیرایی می‌کند و او این مکان را به نام الهه عشق و موسیقی فراعنه نامگذاری کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟