ابوعزرائیل کرونا گرفت  + عکس

ابوعزرائیل سخنگوی شبه نظامیان "تیپ های امام علی به ویروس کرونا مبتلا شد.

سخنگوی شبه نظامیان "تیپ های امام علی" به نام "ابوعزرائیل" به دلیل عوارض ناشی از ویروس کرونا دچار آسیب ریوی شد و به منظور درمان به خارج از عراق منتقل می شود.

ابوعزرائیل کیست؟

ابوعزرائیل مشهور به رامبوی عراقی مردی تنومند است که اکنون به اسطوره نیروهای ضد داعش تبدیل شده و توانسته به تنهایی 1500 تروریست را به هلاکت برساند.

"ابو عزرائیل" یا "ابو ربیع" به اسطوره ای برای کسانی که با گروه تروریستی داعش می جنگند، تبدیل شده است.این پایگاه "ابو عزرائیل" را مردی تنومند توصیف می کند که فرماندهی گردان های امام علی (ع) عراق را برعهده دارد و به "رامبوی عراقی" نیز مشهور است

.بنابر گزارش ها، "ابوعزرائیل" 40 ساله توانسته است به تنهایی 1500 نفر از عناصر داعش را به هلاکت برساند.همرزمان "ابو عزرائیل" در صلاح الدین می گویند که برخلاف چهره و نام ترسناکی که دارد، در ملاقات و صحبت با او، با لبخندی دلنشین مواجه می شوید.وی پیشتر با توجه به تخصص و تحصیلاتش در تربیت بدنی، در دانشگاه تدریس می کرد. اما پس از فتوای مرجعیت عراق به نیروهای بسیج مردمی پیوست تا از نیروهای ارتش این کشور در مبارزه با داعش پشتیبانی کند.برخی مجلات خارجی نیز این روزها با انتشار عکس‌هایی از "ایوب" از او به عنوان استاد دانشگاهی یاد می‌کنند که در حال مبارزه با تروریستها است.

جالبتر آنجاست که ابو عزرائیل در پاکسازی خیابانی مناطق حومه تکریت شمشیر و تبر در دست گرفته است.

او یک بار هم از ناحیه دست مجروح شده اما چنین زخم‌هایی نتوانسته او را از میدان نبرد علیه ظلمت و دفاع از مقدسات اسلامی بازدارد.

پس از پخش شدن تصاویر و فیلم‌هایی از ابو عزرائیل حالا او علاقه‌مندان زیادی دارند که می‌خواهند او را بشناسند.

وی قهرمان تکواندو و استاد در تیراندازی با کمان است. پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی در دانشگاه مشغول تدریس است. او پس از حمله تروریست های داعش به سوریه برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) به جمع مدافعان حرم پیوست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87

ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87
ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87
ابوعزرائیل کیست؟ + عکس / ویژه عید 87
کدخبر: 662204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟