آدم ربایی میلیاردی در هرمزگان / مردان ناشناس فرار کردند

 رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان جزئیات گروگانگیری با انگیزه اخاذی 25 میلیارد ریالی و نحوه آزادی فرد ربوده شده را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فرزندش با خودروی شخصی به مقصد محل کار از منزل خارج شده و بعد از مدتی گوشی او نیز خاموش شده است و پس از دو روز افراد ناشناس با برقراری تماس در قبال آزادی فرزندشان تقاضای ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ کرمی گفت: کارآگاهان برای بررسی موضوع با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی فرد ربوده شده در همان ساعات اولیه ربایش به سمت یکی از استان‌های مجاور در حال حرکت بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با انجام رصد اطلاعاتی ۲ نفر را شناسایی کردند.

سرهنگ کرمی گفت: متهمان ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ای بودند و ارتباط خود را با این آدم ربایی تکذیب می‌کردند، اما با ارائه مستندات مستدل پلیس لب به اعتراف گشودند و پرده از راز این آدم ربایی برداشتند.

او افزود: متهمان در اظهارات خود معترف شدند که با انگیزه اخاذی اقدام به آدم ربایی کرده اند و پس از ربایش، فرد ربوده شده را به چند نفر در یکی از استان‌های مجاور برای نگهداری تحویل داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: عاملان نگهداری فرد ربوده شده پس از اینکه از دستگیری متهمان اصلی با خبر شدند، عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را رها کردند که با پیگیری مستمر پلیس فرد ربوده شده به آغوش خانواده اش بازگشت.

سرهنگ کرمی افزود: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند آدم ربایی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟