بازداشت تبلیغ کننده سایت‌ شرط‌بندی آنلاین در زنجان

عامل تبلیغ کننده سایت شرط‌‌بندی آنلاین در زنجان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو رئیس پلیس فتا زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی رصد و پایش مستمر کارشناسان پلیس فتا زنجان، صفحه‌ اینستاگرامی فعالی در زمینه تبلیغ سایت‌ شرط‌‌بندی آنلاین شناسایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به‌هویت‌ معلوم در استان‌ زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی به همراه تجهیزات و ادله‌های دیجیتالی به پلیس فتا استان دلالت شد.

عامل تبلیغ کننده سایت‌ شرط‌بندی آنلاین در زنجان

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی ‌می‌شد، ولی پس از روبروی شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود اقرار کرد با ایجاد چندین صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انگیزه کسب درآمد مالی، اقدام به ایجاد صفحه و تبلیغ سایت‌ شرط‌‌بندی آنلاین کرده است.

وی با بیان اینکه تبلیغ سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین جرم محسوب شده، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد، افزود: از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات فریبنده افراد سودجو در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خود داری کنند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مجرمانه می‌توانند آن را از طریق 110یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟