به گزارش رکنا، سردار «کیوان ظهیری» فرمانده انتظامی غرب استان تهران در حاشیه این طرح گفت: در جریان این طرح 15 قبضه سلاح سرد و گرم کشف و 15 قاچاقچی اسلحه نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
وی با اشاره به دستگیری 154 خرده فروش موادمخدر در این عملیات توسط مأموران پلیس، گفت: 131 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 148 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح 572 فقره پرونده سرقت کشف شد، بیان داشت: با اجرای 170 حکم قضایی 253 سارق و مالخر دستگیر و 5 باند بزرگ سرقت منهدم و اموال مسروقه به ارزش 13میلیارد ریال از سارقان و مالخران کشف شد.
سردار ظهیری در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی «آرامش 2» در غرب استان تهران به‌طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.
رئیس پلیس غرب استان تهران ارتقای احساس امنیت مردم را مهم‌ترین اولویت خود مطرح کرد و گفت: اجرای طرح‌های عملیاتی تا زمانی‌که یقین داشته باشیم مردم از احساس امنیت پایدار بهره‌مند هستند با قوت هر چه بیشتر ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟