پشت پرده خودکشی دختر 15 ساله ایلامی / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، صبح امروز خبری مبنی بر خودکشی دختری 15 ساله در ایلام منتشر شد و در این خبر عنوان شده بود که دختری 15 ساله از روی پل بانجو انتهای بلوار دانشجو شهر ایلام خود را به پایین پرت و کشته شده است .

این در حالی است که با بررسی های انجام شده مشخص شد که این موضوع صحت نداشته و تعداد معدودی از کانال های استان بدون توجه به منبع خبر و همچنین کسب اطلاع از نیروی انتظامی ، اورژانس، بهداشت و درمان ، اقدام به بازنشر این مطلب کرده اند که این موضوع سبب شد موجی از دلهره در بین مردم استان به وجود آورد که برای اطلاع عموم هم استانی های عزیز چند نکته متذکر می شویم.

1-هم استانی های عزیز اخبار و اطلاعات موثق خود را از منابع معتبر دریافت کنند.

2- به شایعات مطرح شده در فضای مجازی که بعضاً به منظور جذب مخاطب مطلبی را نشر می دهند و همچنین کانال هایی که معاند نظام هستند توجه نکنند.

3- کانال پلیس ایلام در فضای مجازی به صورت شبانه روز از طریق پیام رسان سروش به آدرس http://sapp.ir/police_ilam جوابگوی مردم خواهد بود و از طریق ارتباط با رسانه های موثق ، خبر یاد شده را در اختیار آنان قرار می دهد تا کسانی که در نرم افزارهای ایرانی فعالیت ندارند در سایر رسانه ها از اخبار روز جامعه مطلع شوند.

4- در پایان از همراهی، همکاری و تعامل تنگاتنگ رسانه های استان در بحث مدیریت افکار عمومی تقدیر و تشکر می شود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟