شکار شدن شیر این بار توسط  گاومیش ها + فیلم جسد
حجم ویدیو: 16.42M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47

به گزارش رکنا،هیچ کس نمی‌داند که چگونه این شیر ماده از گله شیر‌ها دور شد تا خود را در میان یک گله گاومیش در جنگل آفریقا و در نبرد مرگ یا زندگی قرار داد. نبردی که در آن هرج و مرج و گرد و غبار رخ داد و غریزه زنده ماندن انگیزه همه این دیوانگی‌ها شد، اما پایان کار تکان دهنده بود.
معروف است که شیر‌ها برای حمله به گله حیوانات به صورت گروهی حرکت می‌کنند و طعمه‌های خود را از حیوانات ضعیف انتخاب می‌کنند، اما در پارک ملی «کروگر» در آفریقای جنوبی حمله‌ای برخلاف عادت صورت گرفت.
لحظات ثبت شده از درگیری میان حیوانات توسط زنی بود که هنگام بازدید از پارک ملی این صحنه وحشتناک را در حاشیه یک دریاچه کوچک به همراه خانواده اش دید.
این زن می‌گوید که در فکر رفتن بودیم که سر و صدا را شنیدیم و دیدیم که خاک در میان گله گاومیش در حال بلند شدن است. ما برگشتیم و نگاه کردیم و دوربین را به سمت گله گرفتیم و ناگهان شخصی که در کنار من بود گفت: در میان گله یک شیر وجود دارد.
او می‌گوید: من گاومیش را دیدم که در حال تعقیب شیر ماده است و برای لحظه‌ای از دیدن یکی از شیر‌ها احساس خوشحالی کردم، اما وقتی فهمیدم چه اتفاقی در مقابل چشمانم می‌افتد، شور و شوق من به گیجی و شوک تبدیل شد، گاومیش به سمت شیر رفت و آن را لگدمال کرد.
به گفته این شاهد عینی، هنگامی که شیر در میان گله عظیم گاومیش‌ها قرار گرفت، غریزه زنده ماندن از هر دو طرف این درگیری به غلیان در آمد. گاومیش از ترس اینکه شیر یکی از اعضای گله را بکشد، وحشی شد و با شاخ‌های خود به آن حمله کرد؛ شیر در همین لحظه احساس خطر کرد و قصد فرار داشت، اما خیلی دیر بود. گاومیش با شاخ خود شیر را به هوا و زمین پرتاب می‌کرد و سرانجام جسد بی جان آن را به کنار دریاچه انداخت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟