3 همسایه تهرانی سارق از آب در آمدند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" در تشریح این خبر توضیح داد : پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 136 فرجام دریافت که با دعوت شاکی به پایگاه چهارم، وی اظهار داشت، ساعت 19:00 سوم مرداد ماه از منزلم واقع در خیابان تکاوران خارج و در هنگام مراجعه به منزل متوجه تخریب درب حیاط شدم که با بررسی واحدها متوجه شدم سارقان با ورود به منزل اموالی به 50 میلیون تومان سرقت کرده اند .
وی بیان داشت : کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل سرقت اعزام و با انجام تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان با ورود از بالای درب وارد حیاط منزل شاکی شده و با تخریب درب واحدها، سرقت را مرتکب و از محل گریخته اند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که در همسایگی شاکی دو سارق سابقه دار به هویت های امیر و سعید که برادر می باشند و به اتفاق فرد دیگری به هویت سیامک زندگی می کنند که کارآگاهان با بررسی های تخصصی موفق شدند ردی از سارقان را در صحنه سرقت به دست آورند .
این مقام انتظامی ابراز داشت : نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از محل سکونت متهمان اخذ و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ مجیدی اظهار کرد: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جزء اعتراف نداشتند و لب به بیان حقیقت گشودند و محل اختفای اموال را به کارآگاهان اعلام و کارآگاهان در عملیات دیگری اموال شاکی را از مخفیگاه سارقان کشف کردند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف مقدار قابل توجهی از اموال مسروقه پرونده به دادسرا ارسال و هر 3 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟