مهمانان تبریز سارق از آب درآمدند!

به گزارش رکنا ، سرهنگ عباس زاده رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: یک باند ۲ نفره سرقت از منازل تبریز که از مرکز کشور به این استان اماده بودند، توسط نیرو‌های پلیس در تبریز دستگیر شدند.

او گفت: این افراد در یکی از واحد‌های مسکونی تبریز اقدام به سرقت می‌کنند که با آگاهی و اعلام همسایه‌ها به پلیس ۱۱۰ عوامل گشت به محل اعزام می‌شوند.

سرهنگ عباس زاده گفت: سارق‌ها که در پارکینگ مخفی شده بودند با پلیس درگیر و در نهایت دستگیر می‌شوند.

او افزود: ارزش طلا‌های مسروقه از این منزل ۴۰۰ میلیون تومان بود، این سارقان همچنین به ۸۰ مورد سرقت از داخل خودرو در تهران و چند مورد نیز در تبریز اعتراف کرده اند.

رییس پلیس اگاهی آذربایجان‌شرقی افزود: همچنین اعضای یک باند چهار نفره برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی به صورت اسکیمر در تبریز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عباس زاده افزود: باند ۴ نفره متشکل از ۲ زن و ۲ مرد با دامنه سنی ۲۲ تا ۲۵ سال در یکی از فروشگاه‌های تبریز فعالیت میکردند که دارای سوابق متعدد سرقت و تجاوز به عنف سرقت می‌باشند.

او گفت: این افراد یک دستگاه اسکیمر کپی رایت کارت‌های بانکی کنار دستگاه پوز در فروشگاه مستقر کرده بودند که اطلاعات و مشخصات حساب کارت بانک‌ها را برداشت و به رمز و مشخصات دستگاه دست می‌یافتند.

سرهنگ عباس زاده گفت: این باند ۲۸۰ مورد کپی اطلاعات انجام داده و از این تعداد از ۶۲ مورد در حدود ۵۰۰ میلیون تومان برداشت کرده بودند.

او افزود: شهروندان در هنگام خرید از فروشگاه‌های مختلف رمز کارت‌های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار فروشندگان و افراد غیر قرار ندهند و کارت‌ها را خودشان به پوز بانکی بکشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟