آتش سوزی هولناک در انبار یک شرکت ایزوگامی در دلیجان

به گزارش رکنا ، بیکی مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دلیجان با اشاره به آتش سوزی گسترده در یکی از انبارهای عایق های رطوبتی (ایزوگام)، گفت: این حادثه از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته آغاز شده و تا صبح امروز ادامه دارد ولی خوشبختانه هیچ آسیب جانی متوجه کسی نشده است.

بیکی مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دلیجان با اشاره به آتش سوزی گسترده در یکی از انبارهای عایق های رطوبتی (ایزوگام) در دلیجان، گفت: این حادثه که هنوز علت آن نامعلوم است، از ساعت ۲۱:۳۰ شب سه شنبه ۱۸آذر ماه آغاز شد.

وی با اشاره به انبار کردن غیر اصولی مواد قابل اشتعال در کنار هم، افزود: این حادثه که در ابتدا در حجم کوچک تری بوده، پس از گذشت دقایقی گسترش پیدا کرده و شعله می کشد و کل انبار را در بر می گیرد. پس از آن که اهالی منطقه متوجه این آتش سوزی می شوند با سازمان آتش نشانی تماس می گیرند و همکاران بنده در محل حاضر می شوند.

بیکی با بیان اینکه این آتش سوزی تا صبح امروز همچنان ادامه دارد، گفت: حجم حادثه به حدی بوده که سقف سوله فرو ریخته و روی مواد آتش زا را می گیرد. این اتفاق باعث شده تا هر چه مواد ضد حریق (آب و کف) استفاده میکنیم، آتش خاموش نشود. البته تلاش آتش نشانان جلوی سرایت این آتش سوزی به اطراف را گرفت و به نظر می رسد تا دقایقی دیگر این حادثه مهار شود.

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دلیجان، ادامه داد: برای مهار این آتش سوزی گسترده تیم های آتش نشان از نیمه ور، محلات، نراق و شهرک صنعتی دلیجان به محل حادثه اعزام شدند. از اولین ساعات آتش سوزی تا ساعت ۵ صبح حدود ۸ دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی به همراه ۱۵ آتش نشان برای مهار حریق تلاش می کردند و پس از آن نیروهای دیگری جایگزین آنان شدند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته و کسی در آن آسیب ندیده است ولی خسارت مالی فراوانی را به همراه داشته است.

۸۰ واحد صنعتی تولید عایق رطوبتی در شهرستان دلیجان فعالیت دارند که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی کار در این واحدها به‌طور مستقیم مشغول به کار هستند.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت قطب تولید عایق رطوبتی و الیاف پلی‌استر در کشور استآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟