آتش‌سوزی مهیب کارخانه بزرگ در مشهد

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر یکصد آتش نشان برای مهار حریق مهیب کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در جاده مشهد به گلبهار خبر داد.
به گزارش رکنا ،  آتشپاد دوم مهدی رضایی گفت: بامداد امروز ۱۲ آذرماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک سوله در جاده مشهد به گلبهار، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات ایستگاه‌های مختلف را به محل اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد این آتش سوزی مهیب که آتش و دود ناشی از آن از کیلومتر ها دورتر قابل مشاهده بود، در داخل یک سوله دو طبقه تولید شیرآلات بهداشتی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مکان و انبارهای مجاور بود که بلافاصله آتش نشانان از چندین جهت با محاصره آتش، عملیات اطفاء حریق را آغاز و پس از ساعتی موفق به مهار حریق شده و عملیات لکه گیری و کاوش این آتش‌سوزی تا حوالی ظهر امروز ادامه داشت.

مهار آتش‌سوزی مهیب کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در مشهد

آتشپاد دوم رضایی بیان کرد: در عملیات اطفاء حریق این کارخانه در مجموع بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان از ۲۵ ایستگاه عملیاتی به همراه خودرو های سبک و سنگین اطفاء حریق، خودرو توربوفن و همچنین خودروهای لجستیکی شامل بیل مکانیکی و لودر بابکت حضور داشتند و آتش نشانان ضمن مهار بموقع آتش از سرایت حریق به انبارهای مجاور، جلوگیری کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد بیان کرد: این مکان دارای بیمه نامه آتش سوزی بوه و خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید.

وی اظهار کرد: علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است و آتش نشانان، دقایقی قبل پس از ایمن‌سازی کامل محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 635198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟