پرستار ارومیه ای در آخرین روز کاریش فرشته نجات مادر و کودک شد + عکس

به گزارش رکنا، زیبا فرخی در خصوص زایمان اورژانسی روز پنج‌شنبه که مصادف با آخرین روز کاری و جشن بازنشستگی، خود بود اظهار داشت: خداوند این قدرت را به ما داده است که حافظ سلامت بیماران و مردم باشیم و طبق تعهدات و وظیفه انسانی خود باید تا آخرین دقایق زمان کاری به وظایف خود با جان دل بپردازیم.

وی ادامه داد: امروز آخرین روز از زمان کاری و لحظات شیفت من بود و جشن بازنشستگی در بیمارستان انجام شدکه در حین برگزاری جشن نگهبان بیمارستان اطلاع داد مریض بد حالی در مقابل درب بیمارستان وجوددارد.

ماما بیمارستان شفا ارومیه اضافه کرد: برای تحویل گرفتن بیمار سمت در ورودی بیمارستان رفته با و با دیدن شرایط بیمار نتوانستیم بیمار را به بیمارستان انتقال دهیم.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط بیمار و اینکه اگر بیمار جابجا می‌شد امکان آسیب دیدن به نوزاد وجود داشت در این راستا تصمیم گرفتیم فرآیند زایمان در خودرو شخصی بیمار انجام شود.

بازنشستگی خاطره‌انگیز یک ماما در ارومیه

فرخی ادامه داد: نوزاد در سلامت کامل و با انجام زایمان اورژانسی به دنیا آمد و نوزاد و مادر را بعد از زایمان به بیمارستان انتقال دادیم.

وی تصریح کرد: به دنیا آوردن نوزاد در شرایط سخت اولین مورد کاری من نبود و چندین بار این اتفاقات در طول فعالیت شغلی رخ داده است.

ماما بیمارستان شفا ارومیه بیان کرد: خانواده نوزاد بسیار مضطرب و نگران بودند و بعد از فارغ شدن و به دنیا آمدن نوزاد حس آرامش و رضایت و خوشحالی در چهره مادر نوزاد نمایان بود.

فرخی با اشاره به دوره فعالیت خود در بیمارستان یادآور شد: اساتید زیادی برای آموزش و یادگیری بنده طی این سالیان زحمات فراوانی را متقبل شده اند و به شخصه دست بوس این عزیزان هستم که از جمله این اساتید بزرگوار دکتر سید عزیز برزندی، دکتر مدینه ای و دکتر نوذر نژاد و دکتر کتایون نخجوانی بودند که مدیون این عزیزان هستم و از این افراد درس انسانیت آموختم.

وی با بیان اینکه علاقه زیادی به شغل خود دارد و راضی به بازنشستگی خود نبود خاطرنشان کرد: انسانیت اولویت اول پزشکی است و برای حفظ و سلامتی بیمار باید نهایت تلاش را انجام داد و این وظیفه یک پزشک و پرستار است که ترسی در طول درمان بیمار نداشته باشد و هدف و وظیفه پزشک و پرستار درمان و همراهی بیمار برای کاهش اضطراب و دردهای یک بیمار است.

فرخی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین روز کاری و بازنشستگی من یکی از خاطره انگیز ترین دوران زندگی من خواهد بود که با یک اتفاق خوب و خوش یمن دوره کاری خود را به پایان رساندم و خداوند را شاکر هستم که باعث خوشحالی یک خانواده باشم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟