دستگیری سارق جیب بر پس از سرقت آی پد / در تهران به دام افتاد

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" گفت : سی ام مرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه آی پد به آدرس خیابان سازمان آب در کلانتری 169 مشیریه تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی عنوان کرد: از شاکیه در خصوص موضوع تحقیق که اظهار داشت، یک دستگاه آی پد خود را به ارزش تقریبی 3 میلیون تومان برای فروش در فضای مجازی آگهی کردم تا اینکه حدود ساعت 0930 بیست و نهم مرداد ماه شخصی با تلفن همراه برای خرید تماس گرفت و پس از هماهنگی به درب منزل ما مراجعه کرد .
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی در ادامه بیان کرد: مردی حدودا 30 ساله که خود را خریدار معرفی می کرد، پس از بازدید دستگاه، از غفلت من استفاده و در فرصتی مناسب دستگاه تقلبی جایگزین دستگاه اصلی کرد و به بهانه اینکه جنس را نپسندیده است از محل متواری شد.
سرهنگ کنجوریان گفت : با ثبت اظهارات شاکی در گام اول تحقیقات، کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل وقوع حادثه عزیمت ولی تصویری از سارق بدست نیامد. همچنین با بررسی شماره سی مکارت فرد مظنون، مشخص شد سیم کارت در اختیار مالک اصلی نمی باشد و تا کنون چند مرتبه فروخته شده است .
این مقام انتظامی بیان داشت: مجددا از شاکیه دعوت و تا از طریق چهره نگاری تصویری از سارق به دست آید که کارآگاهان موفق شدند در چهره نگاری شخصی به هویت خلیل را شناسایی و به دست آمد، متهم دارای سابقه جیب بری در پایگاه سوم پلیس آگاهی می باشد .
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی را در شهر ری شناسایی کنند، تصریح کرد : با هماهنگی های قضائی کارآگاهان موفق شدند متهم را پنجم آبان ماه در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال دهند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد، اضافه کرد: با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟