کشف 16 فقره سرقت در شمال شرق تهران / 5 سارق به دام افتادند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "مسعود برجی" در تشریح این خبر گفت: دوازدهم خرداد ماه شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کرد، منزلش واقع در حکیمیه مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است که با اعزام ماموران گشت کلانتری 146 به محل وقوع سرقت، مال باخته ارزش اموال مسروقه را 12 تا 13 میلیون تومان بیان کرد .
سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری موضوع برای کشف و پی جویی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل برای کشف سرنخی از سارق یا سارقان عازم محل وقوع جرم می شوند .

بازداشت 5 سارق در تهران / آنها خانه ها را خالی می کردند

وی ابراز داشت: کارآگاهان اعزامی در تحقیقات های میدانی و پایش صحنه سرقت متوجه شدند سارقان 3 مرد جوان بوده اند که از طریق پنجره مشرف به خیابان وارد منزل شاکی شده و اموال با ارزش وی را سرقت کرده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، چهره یکی از سارقان به نام سیامک که پیشتر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده بود، شناسایی شد، افزود: با شناسایی مخفیگاه وی و هماهنگی های قضائی سیامک در مخفیگاهش دستگیر و به سرقت از منزل شاکی با همدستی بهروز، کیوان، امیر و سعید اعتراف کرد.
سرهنگ برجی در ادامه گفت کارآگاهان در اقدام بعدی موفق به دستگیری چهار متهم متواری می شوند که با انتقال آنها به پلیس آگاهی آنان نیز به جرم خود معترف و اظهار می دارند با شناسایی خانه هایی که پنجره های بدون حفاظ و مشرف به خیابان های خلوت داشتند نقشه سرقت را می کشیدیم و زمانی که خانه ها خالی از سکنه بودند از طریق پنجره ها وارد شدیم و هرمال بار ارزشی که پیدا می کردیم ربوده و بین خودمان تقسیم می کردیم .
سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه متهمان تا کنون به 16 فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال اعتراف کرده اند، اضافه کرد: با تلاش کارآگاهان 16 فقره از محل های سرقت شناسایی و هر 5 متهم با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟