به گزارش رکنا، اواخر مرداد پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه تویوتا وانت در کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی فرستاده شد؛ در تحقیقات پلیسی مشخص شد، خودرو با یک دستگاه جرثقیل از محل پارک سرقت شده است و خودروی سرقتی در شهرستان‌های غربی کشور در حال تردد است.
با هماهنگی‌های قضایی راننده خودروی تویوتا وانت دستگیر و در بازجویی‌های اولیه اظهار داشت، از سرقتی بودن خودرو بی‌اطلاع هستم و از طریق سایت‌های خرید و فروش با فروشنده آشنا شدم. او مدعی بود که خودرو مزایده‌ای است و با قیمت کمتری آن را به من فروخت و قرار شد که مدارک آن را برایم ارسال کند. در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه راننده جرثقیل شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی وی نیز دستگیر شد. وی از سرقت خودرو اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت به درخواست مشتری خودرو را به شهر‌های مرزی کشور منتقل کرده است.
سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان پایگاه چهارم موفق شدند متهم اصلی پرونده را که سیامک نام داشت شناسایی کنند و در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.
در پایان متهم با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟