این فیلم جهان را تکان داد! + جزییات
حجم ویدیو: 4.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

مرد ۹۶ ساله که به مدت چهار هفته از همسرش جدا شده بود با اقدام جالب زن عاشق پیشه اش غافلگیر شد.

به گزارش رکنا ،ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دیدار یک زوج سالخورده در آسایشگاه را به تصویر می‌کشد. زن سالخورده که نتوانسته بود دوری شوهرش را پس از گذشت چهار هفته از رفتنش به آسایشگاه سالمندان تحمل کند تصمیم گرفت او نیز به آسایشگاه برود. «کِنیس مِرِدیت» همسر ۹۶ ساله این زن که به فراموشی مبتلا شده بود پس از وخامت بیماری اش به آسایشگاه منتقل شده بود.

اما «بتی» ۹۱ ساله، همسر کنیس که نمی‌توانست دوری شوهرش را تحمل کند تصمیم گرفت تا به او در آسایشگاه ملحق شود. این زن سالخورده با حضور خود در آسایشگاه شوهرش را کاملا غافلگیر کرد.

غافلگیری دیدنی زن سالخورده در آسایشگاه سالمندان

ویدئویی که منتشر شده است لحظه حضور این زن در آسایشگاه و ملاقات با شوهرش را نشان می‌دهد. در این ویدئو بتی در حالی که روی صندلی نشسته و اطراف او گل آرایی شده ناگهان همسرش از یک اتاق دیگر وارد می‌شود. کنیس با دیدن بتی که چهار هفته از او جدا شده بود در حالی که از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسد به سمت زنش حرکت کرده و او را در آغوش می‌کشد.

پرستاران آسایشگاه نیز برای اینکه دیدار این زوج به یک ملاقات به یادماندنی تبدیل شود با تزئین یکی از اتاق‌های آسایشگاه جشنی کوچک برای آن‌ها تدارک دیده بودند. بتی و کنیس ۷۱ سال پیش با هم ازدواج کرده بودند. این اتفاق در یکی از آسایشگاه‌های شهر «بیرمینگهام» انگلیس رخ داد.

دیدار به یاد ماندنی زوج سالخورده در آسایشگاه

انتشار این ویدئو در تیک توک با استقبال کاربران همراه بود و بیش از ۲۰۰۰۰ لایک و صد‌ها کامنت دریافت کرد. بسیاری از کاربران عشق پاک این زوج سالخورده را مورد تحسین قرار دادند. یکی از کاربران نوشت: «خوشحالم تنها کسی نیستم که با دیدن این ویدئو حالم خوب می‌شود. به عشق آتشین این زوج سالخورده غبطه می‌خورم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟