تهدید به مرگ با باخت ترامپ به بایدن

به گزارش رکنا و به نقل از پایگاه خبری شبکه سی بی اس، اَل اشمیت، کمیسر جمهوری‌خواه فیلادلفیا در مصاحبه با برنامه ۶۰ دقیقه شبکه تلویزیونی سی بی اس اعلام کرد حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای او و سایر کارکنان بخش شمارش آرا پیام تهدید به مرگ ارسال می‌کنند.

ال اشمیت و کادر شمارش آراء انتخابات او و حدود ۲۰۰ کارمند این شهر سرگرم شمارش آراء هستند. آن‌ها دستکم یک هفته دیگر به شمارش آرا ادامه می‌دهند.

کارمندان شمارش آراء به مرگ تهدید شدند

وی می‌گوید: وقتی از داخل به بیرون نگاه می‌کنید، همه چیز خیلی جنون آمیز به نظر می‌رسد. در نهایت ما برگه‌های رای را که درست ارسال شده اند، شمارش می‌کنیم. برگه‌هایی که رای دهندگان فرستاده اند. اختلاف نظری که پیرامون آن وجود دارد، چیزی است که من آن را درک نمی‌کنم. افرادی هستند که اتهاماتی را مطرح می‌کنند؛ اینکه ما این آرا را شمارش نمی‌کنیم یا اینکه افراد رای‌های تقلبی به آن‌ها اضافه می‌کنند و مزخرفاتی از این دست.

وی اظهار کرد حامیان ترامپ اتهاماتی نظیر اینکه کادر شمارش آرا تقلب می‌کنند و رای‌ها را دستکاری می‌کنند، مطرح می‌کنند. اشمیت گفت: آن‌ها به کارمندان ما زنگ می‌زنند و به ما یادآوری می‌کنند که متمم دوم قانون اساسی برای همین است.

وی گفت که کارمندان برای شمارش آراء و برقراری دموکراسی به مرگ تهدید می‌شوند.

به احتمال زیاد آرای فیلادلفیا تا پایان هفته شمارش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟