اعضای باند گروگان‌گیری در فارس دستگیر شدند

به گزارش رکنا ،  با تلاش ماموران انتظامی، فرمانده انتظامی فارس با بیان این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگان‌گیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان داراب، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در بررسی تکمیلی پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس، یک پیرمرد ۸۳ساله را به گروگان گرفته و زمان تماس تلفنی با خانواده وی، ۲ میلیارد تومان در قبال آزادی طلب کرده اند.

وی افزود: پرونده ویژه در این خصوص تشکیل و با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان های داراب و فسا، مخفیگاه اعضای باند گروگان‌گیری در اطراف شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه منسجم، ۶ نفر از اعضای این باند گروگان‌گیری را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد و به خانواده اش تحویل دادند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نوع موجب ناامنی وی ایجاد شده رعب و وحشت در جامعه شوند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟