متلاشی شدن باند 4 نفره موبایل قاپ ها در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه گفت : در پی افزایش وقوع کیف و موبایل قاپی در غرب و جنوب غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مال باختگان اظهاراتی مشابهی در خصوص نحوه سرقت داشتند، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که 4 موتورسوار با نزدیک شدن به مال باختگان گوشی و یا کیف آنان را سرقت و به سر عت از محل گریخته اند.

انهدام باند موبایل قاپی در تهران

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات میدانی از محل های سرقت، تصویری از متهمان بدست آمد وبرای شناسایی سارقان این تصاویر در اختیار ماموران گشتی سرکلانتری قرار گرفت تا اینکه دوم مهرماه ماموران گشت کلانتری 119 مهرآباد حین گشت زنی در محدوده خیابان شمشیری هر 4 متهم را هنگام گوشی قاپی شناسایی و دستگیر کردند و پس از تحقیقات اولیه هر 4 متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هر 4 متهم به 40 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، اضافه کرد: تاکنون 36 تن از مال باختگان با حضور در پایگاه پنجم سارقان را شناسایی و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟