90 صنوف پرخطر در مهاباد پلمب شد

به گزارش رکنا ، یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد اظهار کرد: در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری، ۹۰ واحد صنفی متخلف به جهت بی‌توجهی به هشدار‌ها پلمب شد.

این مقام مسئول در مهاباد با اعلام اینکه این تعداد پلمب در طول یک هفته اخیر بوده، افزود: این واحد‌ها شامل آرایشگاه زنانه و مردانه، مشاورین املاک، شیرینی سرا، قلیان سرا و کافی شاپ و رستوران‌های بین راهی بوده است.

پلمب واحدهای صنفی در مهاباد

شریف زاده اضافه کرد: با هیچ کدام از اصناف متخلف که در این شرایط خارج از مصوبه ستاد مبارزه با کرونا فعالیت کنند مماشات نکرده، برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان اتاق اصناف و بهداشت محیط در قالب تیم‌های سه نفره در این شهرستان تشکیل شده و روزانه بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان نظارت می‌کنند.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد اذعان کرد: در این بین برخی از صنوف از جمله فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت‌ها، واحد‌های عرضه‌کننده گوشت و مواد پروتئینی، واحد‌های میوه فروشی، داروخانه‌ها و واحد‌های عرضه کننده واحد‌های بهداشتی و واحد‌های صنفی مرتبط با تولید اقلام بهداشتی می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به فعالیت خود ادامه دهند.

شریف زاده با تأکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره گویای ۱۲۴ یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ تخلفات را گزارش دهند، گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از تجمع‌های خانوادگی مهمترین روش‌های مقابله با بیماری کروناست که شهروندان باید رعایت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟