5 واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد

به گزارش رکنا، امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: در ادامه اعمال محدودیت‌های اجتماعی توسط ستاد مبارزه با کرونا در استان، ۵ واحد صنفی شامل کافه رستوران بین‌راهی، قلیان سرا و کافی شاپ در این شهرستان به علت رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به کرونا پلمب شد.

این مقام مسئول در مهاباد با بیان اینکه نظارت بر فعالیت اصناف متخلف همچنان در دستور کار ستاد مقابله با کرونا قرار دارد، افزود: به همین منظور کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت مهاباد نیز ۲ اماکن ورزشی را شناسایی و پلمب کرده بودند.

پلمب واحدهای صنفی در مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به تمدید محدودیت‌های اجتماعی تا ۱۰ آبان ماه سال جاری، گفت: ۲ اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف در قالب تیم‌های سه نفره در این شهرستان تشکیل شده و روزانه بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان نظارت می‌کنند.

بهزاد اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره گویای ۱۹۰ یا تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط مهاباد تخلفات بهداشتی را گزارش دهند.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از تجمع‌های خانوادگی مهم‌ترین روش‌های مقابله با بیماری کرونا است که باید توسط شهروندان رعایت شود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟