علت حادثه مرگبار در پیست ثامن مشهد مشخص شد

 رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی با رد اشکال زیرساختی در موتورسواری ثامن الائمه(ع) مشهد، گفت: نقص فنی موتورسیکلت، عامل حادثه در این پیست و فوت یک نوجوان بود.

به گزارش رکنا ، فرضعلی گرایلی  گفت: در روز جمعه ۹ آبان ماه، برنامه تمرینی موتورسواران در پیست ثامن الائمه (ع) مشهد طبق روال همیشگی برگزار شد که در این برنامه تمرینی نوجوانی به همراه عموی موتورسوار خود به پیست آمده و در جایگاه ویژه همراهان نظاره گر تمرین موتور سواران بود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی افزود: در لحظه استارت موتورسواران، یکی از موتورها به دلیل نقص فنی به یکی دیگر از موتورها برخورد کرد و هر دو موتورسوار از پیست منحرف شدند و به شدت با این نوجوان تماشاگر برخورد کردند که باعث وارد آمدن صدمه شدید به وی شد.

وی ادامه داد: این نوجوان پس از انتقال به بیمارستان، به دلیل ضعف جسمانی و شدت جراحات متأسفانه فوت کرد.

گرایلی ضمن رد اشکال زیرساختی در پیست ثامن الائمه(ع)، گفت: این پیست از استانداردهای لازم برخوردار است و دلیل این اتفاق، فقط نقص فنی موتورسیکلت بوده است.

وی با بیان اینکه امروز با خانواده مرحوم جلسه خوبی برگزار شد، ادامه داد: این پیست دارای بیمه مسئولیت است و کارهای اداری پرداخت دیه جانباخته در حال انجام است و ان شاء الله طی هفته جاری خسارت وارد شده به خانواده متوفی پرداخت خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟